Tel: 013 - 5301711 [email protected]

Klantenservice

Klachten

Bij klachten over de verzending of kwaliteit van het product bij ontvangst kunt u contact opnemen via onderstaande email: [email protected]

Bij klachten nemen we binnen 24 uur contact met u op en zorgen we dat we met een gepaste oplossing komen voor uw klacht.

levertijd

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd is afhankelijk van een aantal factoren. Ons streven is om binnen 5 a 10 werkdagen uw bestelling te leveren. Desondanks zijn we ook afhankelijk van de diensten van derden bij het leveren van uw product.

Track & Trace

Ontvang ik een track&trace code bij mijn bestelling?

U ontvangt bij elke bestelling een track&trace code waarbij u precies kunt zien waar u bestelling zich op dat moment bevindt. Zodra uw bestelling aangemeld wordt bij de pakketbezorger ontvangt u een mail in uw mailbox waarin de track&trace code staat.

Bezorgkosten

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij hanteren geen bezorgkosten als u vanuit Nederland uw bestelling plaatst. Dit betekent dat uw producten ten alle tijden worden geleverd zonder dat u daarvoor bezorgkosten voor hoeft te betalen.  Als u vanuit België bestelt zal er wel bezorgkosten worden gerekend, dit zal op voorhand besproken worden met u. Wij komen onze klanten graag tegemoet door het vertrouwen dat ze hebben door bij ons te bestellen.

Betaalopties

Wat zijn de mogelijkheden bij betalen?

Er zijn verschillende mogelijkheden om uw betaling te voltooien. De betaalopties die er zijn, zijn: Ideal, KBC, Bankcontact, Paypal en Belfius. Indien u een bestelling plaats wordt er van u verwacht dat u deze bestelling meteen betaald in de webshop. Als de bestelling is betaald zal het proces van start gaan en zal uw product geproduceerd worden.

Annuleren

Bestelling annuleren?

Indien u, uw bestelling wilt annuleren is dit afhankelijk van hoe ver uw product al in het proces zit. Het is vanzelfsprekend niet mogelijk om uw bestelling te annuleren als u product al is geproduceerd. Dit is omdat de producten klant specifiek worden geproduceerd. Als het product nog niet geproduceerd is, is het mogelijk om uw bestelling te annuleren en zal uw betaling teruggestuurd worden. Het is zaak om contact op te nemen met ons en dan zullen we met u de mogelijkheden doorspreken om te kijken of de bestelling nog geannuleerd kan worden.

Retourneren

Bestelling terugsturen?

Als er een klacht is, is het mogelijk uw bestelling te retourneren. Dit betreft echter als de kwaliteit niet naar wens is of dat het product is beschadigd bij het verzenden. Zodra dit het geval is kunt u een verzoek indienen van retourneren. Wij zullen dit verzoek in acht nemen en een passende oplossing met uw instemming bewerkstellen.

Als er niks mis is met uw product is de kans niet groot dat uw verzoek wordt geaccepteerd omdat u op voorhand in heeft gestemd met de algemene voorwaarden door het plaatsen van een bestelling.

Weer

Zijn de tuindoeken bestendig tegen alle weersomstandigheden? 

De tuindoeken zijn bestendig tegen elk soort weersomstandigheid die we kunnen verwachten in Europa. Dit betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken als het erg hard stormt. De tuindoeken zijn speciaal ontwikkeld om buiten op te hangen.

Acties

Zijn er acties bij tuindoekenshop?

Bij tuindoekenshop zijn wel degelijk acties. Zodra er acties zijn zult u dit terugzien in de webshop en zal dit op de socials worden gedeeld van tuindoekenshop waardoor u op de hoogte bent van de acties.

Blijf op de hoogte

Hoe blijf ik op de hoogte van de acties van tuindoekenshop?

Door de socials te gaan volgen bent u als allereerste op de hoogte van de acties bij tuindoekenshop. Daarnaast zult u de acties ook terugzien in de webshop zodra u deze bezoekt.

Kleurbehoud

Blijven de tuindoeken zijn originele kleur behouden?

De tuindoeken behouden zijn originele kleur door de gepigmenteerde inkten die worden gebruikt en de UV-werende bescherm folie die over de tuindoeken heen gaat.

Schoonmaken

Is het mogelijk om de tuindoeken schoon te maken?

Het is zeker mogelijk om uw tuindoeken schoon te maken. Hier kunt u gewoon uw dagelijkse schoonmaakmiddel voorgebruiken en uw tuindoek zal weer stralen als voorheen.

Garantie

Wat is de garantie op de tuindoeken?

Er zit wel degelijk garantie op de producten. Bij normaal gebruik van de producten bieden wij u 1 jaar productgarantie aan. Hierbij is stormschade of andere omstandigheden niet bij inbegrepen. Daarnaast bieden wij u 3 jaar garantie aan op kleurechtheid.

Elastieken

Is het mogelijk om extra elastieken te bestellen?

Het is zeker mogelijk om extra elastieken bij te bestellen. Hier zullen wij 0,95 extra voor in rekening brengen.

Bevestiging

Wat is de beste manier om mijn tuindoek te bevestigen?

U kunt uw tuindoeken op verschillende manieren bevestigen. U kunt een optie toevoegen aan uw bestelling waardoor het makkelijk is om uw tuindoek te bevestigen.

Eigen foto

Is het mogelijk om mijn eigen foto op een tuindoek te krijgen?

Het is zeker mogelijk om een eigen foto op uw tuindoek te krijgen. Echter moet de foto wel voldoen aan een aantal eisen. Anders is de kwaliteit van de foto ondermaats waardoor het geen mooie tuindoek wordt.

Goede foto?

Voldoet mijn foto aan de eisen voor een helder tuindoek?

De helderheid van uw foto is afhankelijk van de resolutie die de foto heeft. Dit zal uiteindelijk terug te zien zijn in het tuindoek. Hoe hoger de kwaliteit van de foto, hoe beter het tuindoek eruit komt te zien.

Indien u vragen heeft over de kwaliteit van uw afbeelding kunt u altijd contact opnemen met ons en wij helpen u hier graag bij.

Opmerking en/of vraag

Opmerkingen en/of vragen?

Zijn er nog opmerkingen en/of vragen dan kunt u ons ten alle tijden bereiken door een mail te sturen!